V III. poglavju Zakona o lekarniški dejavnosti (Uradni list RS, št. 85/2016, 77/2017, 73/2019) je opredeljeno področje kakovosti in varnosti v lekarniški dejavnosti.
V Lekarni Bistrica v skladu z veljavno zakonodajo vzdržujemo in spremljamo sistem kakovosti, ki vključuje organizacijsko strukturo, postopke, procese in vire, potrebne za izvajanje lekarniške dejavnosti v skladu s standardi lekarniške dejavnosti in pravili dobre lekarniške prakse. Politiko kakovosti uporabljamo kot način vodenja v smeri nenehnega izboljševanja delovanja lekarne.
Cilji politike kakovosti:
- nenehno izboljševanje naših storitev za uspešno zadovoljevanje zahtev uporabnikov storitev in stremljenje k preseganju njihovih pričakovanj,
- rast in razvoj lekarne,
- izboljševanje komunikacijskih orodij in aktivnosti za zagotavljanje kakovostnega informiranja zaposlenih in uporabnikov lekarniških storitev,
- nenehno usposabljanje in motiviranje zaposlenih ter povečevanje njihovega zadovoljstva,
- stalno posodabljanje opreme in procesov ter upoštevanje zakonskih zahtev,
- skrb za zdravo in varno delo zaposlenih,
- skrb za okolje.
Kazalniki kakovosti so na voljo pristojnim organom v lekarni.